Rendelés menete:
Miért van szükség a jóváhagyásra és az előre fizetésre?
A MoveMemory-nál minden egyedi megrendelést személyre szabottan készítünk el, ami időt és erőforrást igényel. Annak érdekében, hogy biztosak lehessünk abban, hogy az elkészített emléktárgy pontosan megfelel az igényeidnek, először e-mail-ben visszaigazolást kérünk az adott tervről. Ez segít abban, hogy minden részletet tisztázzunk, és elkerüljük az esetleges félreértéseket.
Az előzetes fizetés pedig biztosítja, hogy a gyártási folyamat zavartalanul elindulhasson. Mivel minden emlék egyedileg készül, fontos számunkra, hogy a megrendelés véglegesítése után a szükséges anyagok és technológia rendelkezésre álljanak. Így garantáljuk a gyors és minőségi kivitelezést.
Hogyan zajlik a folyamat?
Megrendelés leadása – Az ügyfél megadja a fenti űrlapon az adatokat.
E-mail-es visszaigazolás – Elküldjük a látványtervet és az árajánlatot, amelyet az ügyfél írásban jóváhagy.
(A visszaigazolásra 5 munkanap áll rendelkezésre.)
Fizetés teljesítése – Az ügyfél rendezi a költségeket (e-mail-ben küldjük ki a számlát), amely után megkezdjük a kivitelezést.
(A pénz beérkezését követő 5 munkanapon belül elindítjuk a gyártást.)
Gyártás és szállítás – Elkészítjük az emléktárgyat és eljuttatjuk a megrendelőhöz.